Home

Cara Membuat Sos black paper by cik nuur Sedap 3 Langkah

Aneka Resepi Masakan Ayam Sedap dan Mudah.

Anda pernah cuba buat sendiri Resepi Sos black paper by cik nuur di rumah? Jika tidak pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Sos black paper by cik nuur yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!. Seperti yang dijanjikan kak.s akan membuat resepi black paper sos. Ini bukan kali pertama kak.s buat sos ini. Kepada yang belum pernah mencuba membuat sos. [SOS] Resepi Dan Cara Membuat Sos Black Pepper VIRAL!!!

Sos black paper by cik nuur - velavinkabakery.com Material - Leather Colors - Black, Gray. . Tahniah buat pasangan pengantin, doa cik nur moga bahagia ke akhir hayat dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. This Ombre Paper Flowers Wall Decor is probably a awe-inspiring wedding or baby shower (nursery decor) idea!

12 Ingredients of Resepi Sos black paper by cik nuur

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Sos black paper by cik nuur ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 12 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia 2 - sd Butter.
  2. Sedia - Lada hitam tumbuk kasar.
  3. Sedia - bawang besar cincang.
  4. Sedia - Cendawan cincang.
  5. Sedia - sos black paper.
  6. Sedia - Sos tiram.
  7. Sedia - Kicap pekat.
  8. Sedia - tepung jagung.
  9. Sedia - kuih ayam.
  10. Sedia - garam.
  11. Sedia - air secawan.
  12. Sedia - Secawn susu cair.

Kemudian, masukkan sos black paper ikut kuantiti ayam dan masukan air. Kalau nak banyak kuah,korang bubuh la lebih sikit. Masukkan karot, kacang dan ayam untuk di gaul bersama. Masukkan serbuk black paper, serbuk lada sulah, kicap manis sikit dan pati.

3 Step by Step Sos black paper by cik nuur

Dah ada 12 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Sos black paper by cik nuur pula. Simple saja cuma 3 langkah.

  1. Panas kan butter..masuk bawng dan cendawan....biar smp naik bau....
  2. Masukan air..kuih ayam...sos black paper sos tiram dan kicap pekat unt gelap kat kuah.
  3. Biar mendidih...masuk kan susu cair...garam....lada hitam.....kacau smp pekat tutup api siap # selamat mencuba...by cik nuur😘.

Make social videos in an instant: use custom templates to tell the right story for your business. Post jobs, find pros, and collaborate commission-free in our professional marketplace. Get your team aligned with all the tools you need. Dr Yan had been working at Hong Kong University's. Start by marking "Cik Bunga Dan Encik Sombong" as Want to Read See a Problem?

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Sos black paper by cik nuur ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!